piątek, 24 marca 2017

Wiosna- czas porzucić ponure ciuszki !


 Wiosna kojarzy Nam się z ciepłymi kolorkami, jasnymi, pastelowymi. Czyli to co uwielbiam. Nie mówię, że nie lubię ubrać się czasem na czarno czy szaro bo skłamałabym. Takie stylizację pewnie nawet i w lato się pojawią. Ale zmierzam do tego, że najlepiej odświeżyć szafę właśnie na wiosnę.
Jak widzicie dzisiaj połączyłam pastelowe kolorki. Baby blue, pudrowy róż i biel.
Co sądzicie o takich kolorach ? Czy Wasza szafa wciąż jest zapełniona nudnymi szarymi odcieniami?








Kurtka, bluza - szachownica klik
spodnie -tally weijl
buty-h&m
________________________________________________________________________
Ps. Wybrałam super rzeczy i taaanie ze strony Shein, dajcie mi znać czy podoba Wam się mój wybór i klikajcie w linki :)





 bluzka  klik  

 ogrodniczki klik 

spodenki klik

 kabaretki klik

17 komentarzy:

  1. Jakie tutaj ładne zmiany zaszły :D Wyglądasz bosko :*

    https://stylistfashioon.blogspot.com/2017/03/scars-to-your-beautiful.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne miejsce do zdjęć :) Ślicznie wyglądasz!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ślicznie! Bardzo mi się podoba cała stylizacja, prócz butów. Po prostu pięknie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi wręcz przeciwnie : D kolor pasuje idealnie do kurteczki i są mega wygodne :D

      Usuń
  4. Wow!
    Cudowna stylizacja!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. PasteLOVE <3
    pięknie wyglądasz kochana, bardzo podoba mi się ta sesja na tle zachodzące slonca :D
    kurtka i portaski boskie <3

    wszystko poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja. Świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna idzie pełna para. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny klimat zdjęć! I cała stylizacja genialna, podoba mi się <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne światło i całkiem ciekawe tło! :)

    OdpowiedzUsuń