piątek, 24 marca 2017

Wiosna- czas porzucić ponure ciuszki !


 Wiosna kojarzy Nam się z ciepłymi kolorkami, jasnymi, pastelowymi. Czyli to co uwielbiam. Nie mówię, że nie lubię ubrać się czasem na czarno czy szaro bo skłamałabym. Takie stylizację pewnie nawet i w lato się pojawią. Ale zmierzam do tego, że najlepiej odświeżyć szafę właśnie na wiosnę.
Jak widzicie dzisiaj połączyłam pastelowe kolorki. Baby blue, pudrowy róż i biel.
Co sądzicie o takich kolorach ? Czy Wasza szafa wciąż jest zapełniona nudnymi szarymi odcieniami?








Kurtka, bluza - szachownica klik
spodnie -tally weijl
buty-h&m
________________________________________________________________________
Ps. Wybrałam super rzeczy i taaanie ze strony Shein, dajcie mi znać czy podoba Wam się mój wybór i klikajcie w linki :)





 bluzka  klik  

 ogrodniczki klik 

spodenki klik

 kabaretki klik

21 komentarzy:

  1. Kurteczka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie tutaj ładne zmiany zaszły :D Wyglądasz bosko :*

    https://stylistfashioon.blogspot.com/2017/03/scars-to-your-beautiful.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne miejsce do zdjęć :) Ślicznie wyglądasz!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ślicznie! Bardzo mi się podoba cała stylizacja, prócz butów. Po prostu pięknie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi wręcz przeciwnie : D kolor pasuje idealnie do kurteczki i są mega wygodne :D

      Usuń
  5. Wow!
    Cudowna stylizacja!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. PasteLOVE <3
    pięknie wyglądasz kochana, bardzo podoba mi się ta sesja na tle zachodzące slonca :D
    kurtka i portaski boskie <3

    wszystko poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja. Świetne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna idzie pełna para. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny klimat zdjęć! I cała stylizacja genialna, podoba mi się <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne światło i całkiem ciekawe tło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm it seems like your website ate my first comment (it was super long)
    so I guess I'll just sum it up what I had written and say,
    I'm thoroughly enjoying your blog. I too am an aspiring blog writer but I'm still new to the
    whole thing. Do you have any points for inexperienced blog
    writers? I'd genuinely appreciate it.

    OdpowiedzUsuń
  12. Thatt is a really good tip especially to those new to the blogosphere.
    Shot bbut very precise information… Many thanks for sharing this one.
    A must read article!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi there Dear, are you in fact visiting this website daily, if so after that you will without doubt obtain pleasant knowledge.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi there to all, the contents present at this website are really awesome
    for people knowledge, well, keep up the nice work fellows.

    OdpowiedzUsuń