sobota, 4 listopada 2017

Różowy hitem czy kitem


Kolor, który dziś dominuje w mojej stylizacji dla wielu kojarzy się z tandetą czy dziecinadą.
Nic w tym dziwnego..
Przyjęło się, że małe dziewczynki ubiera się w róż, dlatego też kobiety unikają tego koloru.
 Z różem nie można szaleć bo bardzo łatwo można przesadzić, przez co nasz hit stanie się kiczem..
Chce Wam przypomnieć, że mamy baaardzo dużo odcieni tego koloru. Osobiście unikam ostrego koloru i pozostaje przy pastelowym czy brudnym różu :)








Włosy/ Hair ROSEGAL KLIK
Kurtka Chicme

SNAP PARDEJKA :*


8 komentarzy:

  1. Pięknie, różowo i stylowo. :)
    Miłego wieczoru ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zdjeciu trzecim na ktorym sie usmiechasz przypominasz mi troche maffashion 😜

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem jak najbardziej za różem :D Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie chowam pasteli na dno szafy, bo tegoroczna jesień zapowiada się cudownie i to właśnie one będą w tym sezonie wiodły prym- z czego niezmiernie się cieszę, bo są to jak najbardziej moje klimaty <3
    super wyglądasz kochana ! :)

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  5. ale włosy <3 Ja lubię róż i często jeden z moich elementów garderoby jest właśnie tego koloru :) Róż dodaje energii! Fajne połączenie bieli z różowym u Ciebie.
    www.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem wielką fanką różu! Podkradłabym Ci tę kurtkę! Jest genialna :) Całość jak najbardziej na plus!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasują Ci, są naprawdę ładne. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy *.* ♥ Świetna stylizacja, taka jasna i pięknie to wszystko kontrastuje :)

    OdpowiedzUsuń