niedziela, 18 lutego 2018

Sukienka z falbankami ?

                        Na pewno nieraz siedziałyście i głowiłyście się co tu założyć na randkę..
              Dziś przychodzę do Was z ratunkiem i moją małą propozycją na udany wieczór.. :)
                                      Mianowicie zestaw bardzo dziewczęcy i 'słodki'.
     Sukienka w kwiaty i z falbankami a do niej żakiet o równie pięknym pastelowym kolorze :)
                                    Jednak najbardziej podobają mi się detale sukienki.
     Szerokie wykończenie rękawa czy delikatny dekolt z chokerem przy szyi.
                                  Dajcie koniecznie znać co sądzicie o całości zestawu ! :)












Zdjęcia wykonała  : Julia Przybył Photography KLIK

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam te Twoje pastele kochana <3

    piękna sukienka- dziewczęca, romantyczna <3
    przeuroczo w niej wyglądasz :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow masz rację przepiękna, klasyczna stylizacja jest idealna na takie wyjścia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu jakie ty masz cudowne zdjęcia. Nie mogę wyjść z podziwu matko!
    http://sophiaq.pl/zaful-spring-novelty-overview-how-to-style-them/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny look! Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja jest idealna! Wyglądasz cudownie! Ja z chęcią ubrałabym się tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, super stylizacja...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie piękne zdjęcia ♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna stylizacja, podejrzałam ją na snapchat bosko

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podoba ten zestaw :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. wygladasz jak księzaniczka!

    https://wearona.blogspot.com/2018/02/220218-leopard-print.html

    OdpowiedzUsuń