poniedziałek, 28 maja 2018

RABAT DO NA-KD!


Heeeeej !
Spodnie w paski czy z lampasami to zdecydowanie nasz nowy Hicior, zgadzacie się ?
Jeśli tak, to ten post przypadnie Wam zdecydowanie do gustu :)
Do pasków dobrałam jeansową kurtkę, która jest niezastąpiona i chyba nigdy nie wyjdzie z mody. 
I te postrzępione rękawy..*.*
Dajcie znać co sądzicie o całości ! A może zamieniłybyście obcasy na trampki ?





Fot. Bartosz Jeliński klik
Spodnie Szachownica


UWAGA !  W https://www.na-kd.com/pl na hasło pardejka20 macie -20% na cały asortyment <3


13 komentarzy:

  1. uwielbiam takie spodnie! :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, świetne! Te spodnie to faktycznie hit :)

    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te spodnie są cudowne! Bardzo ładnie w nich wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna stylizacja, pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są rewelacyjne! Mega look! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta stylizacja bardzo mi się podoba i te spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ladnie

    www.emistrazaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, kochana jestem zauroczona Twoją stylizacją :)
    Pięknie wyglądasz.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, dałabym sobie rękę uciąć, że już komentowałam tego posta, ale najwidoczniej śmigały mi te zdjęcia na insta :)

    Fenomenalny zestaw ajććććć <3
    świetne spodnie i ta poszarpana katana- sztossss !!

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężko mi powiedzieć czy bluzka czy szpilki są bardziej w moim typie :D Kapelusz wspaniały! (i dzięki za rabat)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko ale piękne miejsca wybrałaś do zdjed😊 pięknie wyglądasz, i cudne włoski 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny styl i cudowne zdjęcia!
    izabelakania.com

    OdpowiedzUsuń