piątek, 20 lipca 2018

PASKI, KOD PROMOCYJNY DO PRINTU

Przez cale wakacje chodzą za mną paski. Bluzki, spodnie a teraz dorwałam ten piękny kombinezon<3
Najpierw przymierzyłam bez paska w pasie i stwierdziłam, że straszny worek i coś okropnego :o
A wystarczy taki mały dodatek w postaci paska i od razu zmienia się całokształt :)






Piękne zdjęcia wykonała Patrycja Witkowska KLIK
_______________________________________________________________________________
UWAGA ! 
Mam dla Was aż -40% na fotoksiażkę od Printu
Brak pomysłu na prezentu urodzinowy? rocznice?
 A może nie wiesz jak podziękować rodzicom ?
Skorzystaj z rabatu -40% na hasło PARDEJKA i ciesz się wyjątkowymi wspomnieniami :)
*Promocja obejmuje wszystkie formaty, w dowolnej oprawie, bez limitu stron, bez limitu sztuk. Kod ważny jest do 20 sierpnia 2018 roku.*





7 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda to zestawienie. Zgrało się idealnie z Twoją urodą :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kombinezon jest przepiękny, a Ty prezentujesz się w nim rewelacyjnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjna sesja, bardzo podoba mi się stylizacja a kod do fotoksiazki na zniżkę na pewno wykorzystam niedługo :))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja kocham paski! Mam zdecydowanie za mało ich w szafie. Kombinezon piękny, świetnie w nim wyglądasz a te wiązanie podkreśla Twoją figurę. Idealny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz w tej maxi :) Nie dziwię że ten wzór tak bardzo przypadł ci do gustu, bo świetnie prezentuje się na twojej figurze :)

    OdpowiedzUsuń