poniedziałek, 9 września 2019

te same spodnie - dwie stylizacje

Cześć i czołem !
Nigdy nie porównywałam stylizacji, mam tu na myśli jak wykorzystać
 te same spodnie na sportowo i elegancko.

                        Pierwsza stylówka to połączenie takich ubrań, która na pewno
                        każda z Nas ma w szafie. Biały t-shirt, czarne spodnie, czarne buty.
                                                                  Proste, prawda?  :)
                            Jedynym akcentem jest mała torebeczka w kolorze butelkowej zieleni.




Czerwień ! 
Zdecydowanie mój kolor. Dodałam tu buty na płaskiej podeszwie i patrzcie     
jakie fajne połączenie wyszło. Tak na prawdę, czuje się dobrze w pierwszej jak i w drugiej stylizacji. 
A ty, który  styl wybierasz?






CAŁA STYLIZACJA OD SZACHOWNICY - KLIK

4 komentarze:

  1. Świetne stylizacje. Wygladasz super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać można uzyskać zupełnie inne looki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestawiając spodnie w dwóch różnych stylizacjach wyodrębniłaś ich uniwersalizm. Takich właśnie rzeczy obecnie poszukuje. Eleganckich, sportowych, na luźniejsze wyjścia zarazem :)
    Która stylizacja bardzo mi się podoba? Myślę, że pierwsza, zawsze z zamiłowaniem patrzę na eleganckie looki.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie posty :) Obie stylizacje wyglądają super.
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń