środa, 2 sierpnia 2017

Floral romper for women

Od dawna marzyła mi się sesja na plaży ! 
Jednak nigdzie jeszcze nie wyjechałam w te wakacje,
 więc nie poszłam na plaże, ale plaża przyszła do mnie !
Otóż zaraz koło mojego domu jest żwirownia a co za tym idzie- mnóstwo piasku.
Tak też powstała 'moja prywatna plaża do sesji' 
Myślę, że Kombinezon od ROSEGAL spisał się fantastycznie !
Na te Nasze dzisiejsze upalne dni jest fenomenalny - dzięki odkrytym plecom i zwiewnemu dołu.











Zdjęcia zrobiła -Sandra Stupieńko KLIK


14 komentarzy:

  1. piękny kombinezon:) super zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku jaka cudowna sesja! włoski masz boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, super wianek- wszystko do siebie pasuje. <3

    http://lapaczchwilfoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeeju, uwielbiam twoje stylizacje i pomysly !!!!!!!!!!! gratki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też bym chciała mieć taką żwirownię w okolicy, bo zdjęcia wyszły Wam tam niesamowicie pięknie :D
    super kombinezon i cudowny wianek <3
    pięknie wyglądasz kochana :) :*

    15,56$
    mogę prosić o to samo ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega zdjęcia! A ze żwirownią świetny pomysł! W sumie kilka kilometrow ode mnie tez jest, może kiedyś wykorzystam 😍

    ewciakkkkkk.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No prawdziwa plaża :D Gdybyś nie napisała, że to żwirownia, w życiu bym nie wpadła :) anikapietruszko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałaś super pomysl z ta PLAZA :) a foty mega

    OdpowiedzUsuń
  9. O jeju ale jesteś piękna! Świetne ujęcia i super blog, obserwuję! Powodzenia w dalszym blogowaniu i czekam na kolejny pościk.


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja wyszła wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny kombinezon, bardzo ładnie ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Post jest naprawdę świetny i bardzo miło jest czytać i uzyskiwać informacje.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    OdpowiedzUsuń