niedziela, 20 sierpnia 2017

Moja pierwsza fotoksiążka

   Warto czasem usiąść i powspominać.
 Oczywiście nikt Nam nie zabierze tego co mamy w głowie, w pamięci..
 Ale jak oglądamy zdjęcia, możemy jeszcze bardziej przypomnieć sobie te piękne chwile i pokazać je  inym.            
  Strona Printu-klik zdecydowanie ułatwia Nam to. Pozwala Nam na zatrzymanie tych pięknych chwil w jednym miejscu - w książce.
Ale to nie taka zwykła książka.. Dzięki stronie mamy wiele możliwości. Są gotowe szablony a dla bardziej wybrednych jest dużo efektów. Fotoksiążke można zrobić od podstaw. Wybieramy zdjęcia a pózniej możemy bawić się godzinami w udoskonalenie jej. Mi właśnie tyle to zajeło. Cały czas coś zmieniałam, dodawałam, usuwałam. Chciałam żeby ta książka zawierała wszystko co dla mnie ważne, żebym wracała do niej z uśmiechem.
Co najbardziej spodobało mi się na stronie Printu ? To, że możemy wstawiać cytaty, opisy czy po prostu to co siedzi Nam w głowie :) Robienie takiej książki jest bardzo proste ! Wystarczy trochę wyobrazni i czasu a może powstać coś na prawdę wyjątkowego. :)
Zresztą.. Zobaczcie sami jak mi to wyszło!
  Mam dla was zniżkę -46 % na hasło FF-46-FK 



                                     













                                                                      Zniżka -46% FF-46-FK 
                                              pomysł na prezent na dzień chłopaka klik
                                                           prezent dla chłopaka klik

                                            www.printu.pl

6 komentarzy:

  1. Ta fotoksiążka skradła moje serce! Cudowny pomysł na prezent i pamiątkę na całe życie.

    https://mankowskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad - taka fotoksiążka, to świetna sprawa :D
    ja odkąd potraciłam wszystkie zdjęcia, w momencie kiedy zepsuł mi się laptop, sukcesywnie co 2 miesiące wywołuję po trochę zdjęć, przynjamniej tak fizycznie oglądane, będą fajną pamiątką w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna książka.. nic dziwnego że pare godzin ją robiłaś bo jest rewelacyjna ! wszystko zadbane i zapięte na ostatni guzik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pamiątka :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na prezent dla kogoś na urodziny lub na ślub :P
    Suuper bardzo mi się podoba :D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń