niedziela, 20 sierpnia 2017

Moja pierwsza fotoksiążka

   Warto czasem usiąść i powspominać.
 Oczywiście nikt Nam nie zabierze tego co mamy w głowie, w pamięci..
 Ale jak oglądamy zdjęcia, możemy jeszcze bardziej przypomnieć sobie te piękne chwile i pokazać je  inym.            
  Strona Printu-klik zdecydowanie ułatwia Nam to. Pozwala Nam na zatrzymanie tych pięknych chwil w jednym miejscu - w książce.
Ale to nie taka zwykła książka.. Dzięki stronie mamy wiele możliwości. Są gotowe szablony a dla bardziej wybrednych jest dużo efektów. Fotoksiążke można zrobić od podstaw. Wybieramy zdjęcia a pózniej możemy bawić się godzinami w udoskonalenie jej. Mi właśnie tyle to zajeło. Cały czas coś zmieniałam, dodawałam, usuwałam. Chciałam żeby ta książka zawierała wszystko co dla mnie ważne, żebym wracała do niej z uśmiechem.
Co najbardziej spodobało mi się na stronie Printu ? To, że możemy wstawiać cytaty, opisy czy po prostu to co siedzi Nam w głowie :) Robienie takiej książki jest bardzo proste ! Wystarczy trochę wyobrazni i czasu a może powstać coś na prawdę wyjątkowego. :)
Zresztą.. Zobaczcie sami jak mi to wyszło!
  Mam dla was zniżkę -46 % na hasło FF-46-FK 



                                     













                                                                      Zniżka -46% FF-46-FK 
                                              pomysł na prezent na dzień chłopaka klik
                                                           prezent dla chłopaka klik

                                            www.printu.pl

7 komentarzy:

  1. Ta fotoksiążka skradła moje serce! Cudowny pomysł na prezent i pamiątkę na całe życie.

    https://mankowskie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale czad - taka fotoksiążka, to świetna sprawa :D
    ja odkąd potraciłam wszystkie zdjęcia, w momencie kiedy zepsuł mi się laptop, sukcesywnie co 2 miesiące wywołuję po trochę zdjęć, przynjamniej tak fizycznie oglądane, będą fajną pamiątką w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna książka.. nic dziwnego że pare godzin ją robiłaś bo jest rewelacyjna ! wszystko zadbane i zapięte na ostatni guzik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pamiątka :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na prezent dla kogoś na urodziny lub na ślub :P
    Suuper bardzo mi się podoba :D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Today, when folks lack time for it to do exercise and due to machinery support, extreme care and maintenance of body is needed,
    to ensure each portion of the body works well. Parents should make certain that
    meals they're serving with their children are small interval and filled with nutrient.
    Some of the other common drinks children consume
    include fruit juice, cordials and soft drink.

    OdpowiedzUsuń