piątek, 29 grudnia 2017

Sylwester bez cekinów !?


Kto nie wie co założyć na Sylwestra ?! 
To ostatni moment na zakup kreacji :)
Kreacja z dzisiejszej sesji jest skromna(jeśli chodzi o Sylwestra) tzn. bez ćwieków, cekin, błysku.
Więc coś zupełnie innego niż w tamtym roku--> sylwester 2016 klik
Sukienka ma coś w sobie, pomimo braku typowych sylwestrowych cekinów..
Do czerwonej szminki i obcasów wygląda świetnie ! 
Zresztą..zobaczcie same ;) 








A Wy co wybrałyście na imprezę tegoroczną  ? 
Sukienka Szachownica klik
Płaszcz- Orsay


14 komentarzy:

  1. Eeee tam, wcale nie zawsze muszą być cekiny, by wyglądać jak gwiazda na sylwestra :D
    Ładnemu we wszystkim ładnie, więc bardzo podoba mi się Twoja propozycja :D
    Noś czerwień jak najczęśćiej, bo świetnie Ci w nim <3



    Udanego sylwestra i szczęśliwego nowego roku kochana :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka. Podobną kupiłam ostatnio w Croppie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna sukienka. <3 W tym roku szukałam idealnego czerwonego płaszcza,niestety nic nie znalazłam. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna stylizacja! jak nie lubię czerwieni tak tu się zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała sukienka, wyglądasz pięknie w tej czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Romantycznie i wieczorowo. W sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie Ci w czerwieni. Super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz idealnie! Jestem zachwycona Twoją propozycją a poza tym pięknie Ci w czerwonym! :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez odpuściłam cekiny i świecidełka, a postawiłam na mała czarna :p piękna ta Twoja sukienka, taka subtelna ❤ szczęśliwego nowego roku życzę 🎆

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie i stylowo <3 Zachwycasz

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Halo Halo czekamy na nowości kochana :) ;*

    OdpowiedzUsuń