środa, 24 stycznia 2018

a może jednak casual styl ? :)

Sporo czasu myślałam nad tym co dobrać do spodni w kratę.
Raczej nie eksperymentowałabym z górą bo sam dół jest już mocno wyrazisty.
Krata chyba nigdy nie przestanie być modna ale dużo częściej spotyka się ją dziś na żakietach czy marynarkach. Zauważyłyście ?
Spodnie nie są zobowiązujące bo wystarczy zmienić obcasy na trampki(myślałam o czerwonych conversach ale zdecydowałam się jednak na elegancje) i wtedy powstaje nam styl casual :)
,.



                                                                        Spodnie Szachownica klik
                                                                        Włosy doczepiane.pl klik

                                              KOCHANI ! Stworzyłam filmik na yt :)
                                     Mam nadzieję, że obejrzycie i przypadnie Wam do gustu :)
                                       Jeśli tak to proszę o komentarze i łapka w górę ! Buziaki :***
 

10 komentarzy:

  1. No i wreszcie doczekałam się tego nowego pościaka ;) hihihi

    Czerwony sweterek pasuje tutaj idealnie :D
    super ożywia i wprowadza nieco pozytywnego zamieszania :)

    I powiem Ci kochana, że z tymi wspomnianymi przez Ciebie tramposzami też byloby calkiem nieźle- bedziesz miala pomysl na kolejny zestaw :D hehe

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie. Super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna stylizacja:) świetne masz spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie i bardzo elegancko to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolorystyka stylizacji, mnie jednak najbardziej zachwyciły buty - są obłędne!!!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zestawienie! :)
    Szare spodnie w kratę marzą mi się już od jakiegoś czasu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zestawienie , niby takie proste A takie niezwyk e😊
    http://prettylook-women.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń