poniedziałek, 29 stycznia 2018

bardzo dziewczęco czyli sukienka z falbanką :)

Chyba jedna z moich ulubionych stylizacji..Zazwyczaj stawiam na pastele bo od dawna myślałam, że najlepiej mi w jasnych kolorach. Dziś przekonałam się, że ciemna kolorystyka też jest świetna !
Granatowa sukienka a do niej buty tego samego koloru co zegarek i torebka.
Całość moim zdaniem prezentuje się niebanalnie  :)
A Wy jak myślicie? Powinnam przerzucić się na ciemniejsze odcienie ?






Sukienka- Szachownica klik


Filmik o Wlosach doczepianych :)


10 komentarzy:

  1. Racja, przyzwyczaiłaś nas do pasteli, które zresztą u Ciebie uwielbiam i zawsze twierdziłam, że wyglądasz w nich wspaniale, ale te ciemniejsze kolorki to też taka fajna odmiana- w nich również jest Ci bardzo dobrze :D
    Ale jak to się mówi, ładnemu we wszystkim ładnie no ;) hihihi

    sukienka jest piękna <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna stylizacja zwlaszcza sukieneczka;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka świetna i wydaje mi się, że kolory naprawdę Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka sliczna stylizacja! *_*

    Pozdrawiam ! I zapraszam -> MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nogi do nieba! Super stylizacja :)

    www.wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW śliczna stylizacja <3 Może wzajemna obserwacja ?
    Klaudiaonelive Blog<3

    OdpowiedzUsuń